24 Mayıs 2022 Salı

Bir elde cimbiz bir elde ayna durumlari

Derdimizi tasamızı, işimizi gücümüzü bir kenara bırakıp fizik tedavisi sonrası kendimizi sahile attık. Gece yağan yağmurun verdiği serinliğin katkısıyla pek bir güzel buralar...

Etrafta yoğun bir çim kokusu var.

Bir elde cimbiz bir elde ayna durumlari

Öğlen saatinde herkes işinde gücünde olduğu için park birazcık boş...

Bir elde cimbiz bir elde ayna durumlari 20220524

Temiz hava alıp kuş sesleri ve çimen kokusu eşliğinde canlı canlı bir post deneyimledim ilk kez.  Günün hatırası olarak kalsın...

Şair Orhan Veli Kanık, "Bir elinde cımbız bir elinde ayna umurunda mı dünya" demiş. Bir saatliğine de olsa bir elde cimbiz bir elde ayna durumlari yaşadığımız günü tanımlamak için en doğru başlıktı. Darısı hepimizin başına 😉💐

7 yorum:

  1. Valla fotolardan çok güzel görünüyor. :) Ama kokusu gelmiyor işte bize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar, hoş geldiniz :) Çimen kokusu ve kuş seslerini okuyucunun hayaline bırakıyorum. :) Pırıl pırıl bir gündü, imkanı olanlar evde durmasınlar diyorum :))

      Sil
    2. şimdi bende hanımla biraz yürüyüş yapıp geldim sen öyle diyince iş çıkışı yemekten sonra biraz dolandık :)

      Sil
    3. Pandemi yasaklarından sonra park bize çok iyi geldi... Strese birebir yürüyüş. Bu güzel günü değerlendirdiginize sevindim :)

      Sil
  2. Hayata dayanabil.ek için bazen bir elinde cımbız psikolojisi içinde olmak en iyisi 😊

    YanıtlaSil
  3. Mis gibi kokar o çimenler :)

    YanıtlaSil
  4. Çimenin kokusu buraya kadar geldi :)

    YanıtlaSil