14 Eylül 2022 Çarşamba

Blog Dedektifi

Teşekkürler Blog Dedektifi

Bir süredir blogumu geliştireceğini düşündüğüm bir eklentinin eksikliğini hissediyordum. Takipte olduğum bloggerlardan Blog Dedektifi'nin yayınları arasında "Benzer Yayınlar" konusuyla ilgili paylaşımını görünce uygulama kararı aldım. Bu tür eklentiler kod halinde olduğu ve html bilgisi gerektirdiğinden uygulama konusunda sıkıntı yaşadım. Blog Dedektifi'ne yorumlarda bu sıkıntımdan bahsedince de sağ olsun ilgilendi ve kodları kullandığım temaya uyguladı.

Blog Dedektifi ile toplantı

Kodları uygulamak için canlı bağlantıya ihtiyaç olduğundan AnyDesk adlı bir programı indirip uzak iki bilgisayar arasında bağlantı sağlandık. Canlı olarak yapılan işlemleri takip ettim. Ekstra olarak temaya uygun olan resim boyutları ayarlandı. Bu işlemler hızlı bir şekilde yapıldı. Bana sadece ekran başında izlemek kaldı.

Konuyla ilgili verdiği destekten dolayı Blog Dedektifi'ne teşekkür ediyorum. Bir sorun olduğunda biz bloggerlar ona başvuruyoruz, bu satırları okuyup sorun yaşayan arkadaşlarımıza da tavsiye ediyorum. Siteyi ziyaret edip, takipte kalsınlar. Sorunları olduğunda da gönül rahatlığıyla çözüm arayabilirler. Siteye aşağıdaki adresten ulaşabilirsiniz.

BLOG DEDEKTİFİ

"Benzer Yayınlar"ın ne olduğunu merak edenler için sayfanın hemen altında yan yana üç fotoğraf bulunuyor. "Haber" etiketli bu yayınlardan site içinde daha başka yayınlar olduğunu bu sayede fark edebiliyorsunuz. Böylece sitenize gelenler hemen çıkmayıp, sitenizde daha uzun süre kalmış oluyor.

22 yorum:

  1. güzeel :) evet blog detektifi saolsun herkese yardım ediyor.

    YanıtlaSil
  2. Yaaa bu yayın beni çok ama çok mutlu etti :) Çok teşekkür ederim. Elimden geldiğince her bloğa her yazara ve her kişiye yardımcı oluyorum. Artık yeni bir sloganım oldu. " Bir yorum uzağınızdayım ;)" Bu yayın için ayrıca teşekkür ederim. Çok mutlu oldum ve ne yazacağımı inanın bilmiyorum. Heyecan yaptım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slogan kesinlikle çok güzel. :) Yorum yazmasaydım benzer yayınlar kısmını beceremezdim. Herkeste böyle ilgilenmez biliyorum. Tekrar teşekkür ediyorum. Bu yayınımda sizin son paylaşımınızda bulunanan GIF lerden birini kullandım. Çokta uygun düştü bence :)

      Sil
    2. Logomun altına kesinlikle bu sloganı ekleyeceğim :)

      Sil
  3. Selam aleyküm hocam blogunuzu takipe aldım sizde bloğumu takip edermisiniz https://bilgidayi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Barbarian filmi hakkındaki yazımı okumak için geldiğiniz için teşekkür ederim. Blogunuzu takip ediyorum, isterseniz siz de yapabilirsiniz, sevinirim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Blog Dedektifi gerçekten çok yardımcı oluyor bu blog konularında. Zaten sayfasında da birçok blog ipuçları var. Blog sayfan da çok güzel olmuş. Keyifli günler dilerim. 😇

    YanıtlaSil
  6. Ben geride kalmışım o konuda sanırımmm

    YanıtlaSil
  7. Bilgilendirici bir yazı olmuş, teşekkürler

    YanıtlaSil