28 Haziran 2022 Salı

Bakarsan Bağ Bakmazsan Dağ Olurmuş

Bahar mevsiminde sebze fidesi aldım. Hızımı alamayıp kafide çiçeği, lavanta ve aslanağzı fidelerini de sebze fidelerine arkadaş yaptım...

Bizim binanın öğleden sonra güneş alan tarafına üç biber üç domates diktim. Saksı yerine pet su damacanası kullandım. Bu sabah ilk ürün hasadını yaptım ve 5 tane sivri biberi inşallah acı değildir diyerekten kahvaltı masasına servis ettim. Kendime hatıra olsun diye de buraya fotoğraf ve video bırakıyorum.

Bakarsan Bağ Bakmazsan Dağ Olurmuş Yeni Toplanmış Tatlı Sivri Biberler

Bakarsan bağ, bakmazsan dağ olurmuş, şükür ki verdiğim emeğin karşılığını görmeye başladım. Yakında bağdan domates hasadı da yapacağım. Çanakkale, pembe domates diye aldığım henüz olgunlaşmadı ama çeri domatesler kızardı. Halbuki onlarında Çanakkale domatesi olması gerekiyordu! Çerilerin tadını, kabuk kalınlığını müthiş derecede merak ediyorum.

İlk kez kendi çektiğim videoyu direkt olarak blog yazısı içerisinde kullanacağım, 22 saniye süren ve 46 MB büyüklüğündeki bu videonun yükleme hızı, açılma hızı nasıl olacak bakalım, göreceğiz...

Yükleme işlemini mobil hattan yaptım ve üç buçuk dakikada bitti. ADSL daha yavaş olurdu, büyük ihtimalle yirmi dakikayı bile geçerdi...

4 yorum:

  1. Vayyy biberler çok güzel görünüyor :) Video da gayet hızlı açıldı :)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah diyelim. Bayılıyorum bağ bahçe işlerine belki bende olmadığı içindir ama çok hevesliyim bende meyve sebze büyütmeye :)

    YanıtlaSil
  3. Biberler nefis görünüyor. Doğa bakınca ne güzel karşılık veriyor.

    YanıtlaSil
  4. Biberler nefis görünüyor. Doğa bakınca ne güzel karşılık veriyor.

    YanıtlaSil