8 Ağustos 2021 Pazar

Sokak Hayvanları İçin Kurulan İçme Suyu İstasyonları

Pendik Belediyesi'nin Sokak Hayvanları için Kurduğu Su İstasyonları

Pendik İlçesi'nde sokak hayvanları için kurulan su istasyonları takdir topluyor. Bizzat kedilerin su içtiğine şahit olduğum bu istasyonlardan birinin videosunu paylaşmak istedim.

Belediyenin su istasyonu hizmeti:

Sokak hayvanları için suluk Pendik Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğüne bağlı Veteriner Ekipleri kendini dolduran otomatik içme suyu istasyonları kurdu. Parklara yerleştirilen suluklar yer altındaki hortumlara bağlı.

Bu sayede suyu eksik olmayan ve sokak hayvanlarının uğrak yeri haline gelen sulukların bakımları da park görevlileri tarafından yapılıyor. Her yıl ilave suluk yerleştiren ekipler yaz sıcaklarında içme suyu ihtiyacı olan sokak hayvanlarının kurtarıcısı olmaya devam ediyor.

Sokak Hayvanları İçin Kurulan İçme Suyu İstasyonları

Pendik Belediyesi'nin ayrıca yemek biriktirme noktaları atık plastik şişelerden hayvan besleme üniteleri ve kedi evi hizmeti de bulunuyor. Yaşadığınız bölgede belediyelerin sokak hayvanlarına yaklaşımları nasıl merak ediyorum. Bu tür hizmetlere rastlıyor musunuz?

15 yorum:

  1. Selam uzun zamandır buralarda yoktum şimdi yeni bir blogla geri döndüm sizi de takipteyim. Rica etsem sizde bloguma bi göz atıp takip eder misiniz ? :)

    YanıtlaSil
  2. Orman kenarında oturuyorum ve çok fazla köpek kedi var, belediyenin maalesef bir yararını görmedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merkezi yerlerde yaşayan havyanlar nispeten daha şanslı sanırım. Çok teşekkür ediyorum. ;)

      Sil
  3. Çok yerinde bir uygulama 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yt'de gelen yorumlarda sanırım arkadaş Karadenizliydi, orada da bu içme suyu sisteminin kurulu olduğunu söylemişti. Her yerde olmasa da gelecekte daha çok hizmet verileceğinin işareti bu bence. Çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Herkes kapısının önüne 1 kap su koysa çok iyi olur aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum. Bizim semtte bu konuda hassas olan çok insan var şükür ki. Pet şişeler kesilip içlerine su konuluyor. Çok teşekkürler.

      Sil
  5. like your post :)
    have a nice day

    YanıtlaSil
  6. JUST love your blog and already followed! I want invite you to visit and follow mine back if you want <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Pimenta Mais Doce Welcome :) I hope to see you again and have a nice weekend.

      Sil
  7. efsaneymış sokak hayvanaların değer görmesi gurur duydum

    YanıtlaSil