24 Ekim 2018 Çarşamba

Halef (2018) Yerli Film

HALEF (2018)

6. Boğaziçi Film Festivali 26 Ekim 2018 tarihinde başlıyor. Murat Düzgünoğlu'nun yazıp yönettiği Halef (2018), festivalin Ulusal Uzun Metrajlı Film Yarışması bölümünde yarışan 10 film arasında bulunuyor. Film, 30 Ekim 2018 günü saat 12:00 seansında Beyoğlu Sineması'nda gösterilecek. İstanbul'da gerçekleşen 6. Boğaziçi Film Festivali kapanışını 3 Kasım 2018 günü yapacak.
Halef (2018) Yerli Film
Halef (2018)

Halef (2018) Konusu

Portakal hasadı için Adana’ya dönen Mahir, karşısında beklemediği bir misafir bulur: Yıllar önce kaza sonucu ölen abisinin reenkarnasyonu olduğunu iddia eden Halef.Farklı vesilelerle bir araya gelmek zorunda kaldığı Halef’in çocukluk yıllarına dair anlattıkları Mahir’in kafasını karıştırır. Şifalı taşlar ve muskalarla örülü bu mistik dünyada, hayata rasyonel bakan Mahir’in mistisizme Halef’inse şüpheciliğe kaymasıyla kerterizlerini yitiren kardeşlerin öyküsü, her şeyin başladığı yerde bitecektir.

Yönetmen: Murat Düzgünoğlu
Senarist: Murat Düzgünoğlu, Melik Saraçoğlu
Türü: Dram
Süre: 104 dakika
Görüntü Yönetmeni: Şafak Ildız
Oyuncular: Muhammet Uzuner, Baran Şükrü Babacan, Güler Ökten, Birsen Dürülü, Bülent Düzgünoğlu, Muhammed Cangören, Kübra Kip
Gösterim: 30 Ekim 2018 - 12:00 - Beyoğlu Sineması
Muhammet Uzuner ve Şükrü Babacan - Halef (2018)

20 yorum:

  1. Türk sinemasi bu konulari sevdi 😊

    YanıtlaSil
  2. Bu filmi hiç duymamıştım... Denk geldiğimde bakayım mutlaka...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halef bu yılın filmi, festivallerde boy gösterdi hep. Sinemada ses getirmedi maalesef...

      Sil
  3. En çok bu film ilgimi çekti, izleme şansını yakalarım inşallah en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
  4. Konusu bana oldukça ilginç geldi. Bunu seyretmek isterim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film bu yılın yerli film festivallerinde ses getirdi. Şimdiden iyi seyirler dilerim. Teşekkürler :)

      Sil
  5. Bu tarz filmleri sinemada değilde internete düşünce izliyorum. Çok güzel bir blog olmuş inşallah daım olur. İzlediğin filmleri dram romantık bılım kurgu paylaşırsan çok yararlanırım bende :*

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madame Kokoş, bir çoğumuz film izlerken bu yolu takip ediyoruz :) Bu aralar bloggerda yokum. Vakit ayıramıyorum açıkçası. Bir gün döneceğim ama, bakalım... Yorumunuz için çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  6. Herkese merhaba, ben aranızda çok yeniyim...sayfamı ziyaret edip takipçim olarak ve yorumlarınızla beni desteklerseniz çok mutlu olurum....herkese kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babaannemintakvimciği, ziyaretiniz için teşekkürler. Hemen uğrayıp takibe alıyorum sizi. Sevgiler dilerim.

      Sil
  7. yerli filmleri sevemedim gitti :/

    YanıtlaSil
  8. izlemedim ama nası film acaba,tvde oynarsa izleri,güzele benzyo..elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Televizyonda çıkacağını hiç sanmıyorum Erturul, emin değilim ama dediğim gibi ihtimal vermiyorum.

      Sil
  9. Bu filmi hiç duymamıştım... Denk geldiğimde bakayım mutlaka...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nette rastlamadım ama...
      Ziyaretiniz için teşekkür ediyorum :)

      Sil
  10. ala ala yorum bırakmıştım buraya gelmedi mi? 🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın, burayı çok ihmal etmişim. Uğramıyorum ne zamandır. Siyad ödülleri dağıtılacak, buradaki filmlere ihtiyacım oldu. Bu yüzden gelmiştim. İyi ki de gelmişim. :)
      Çok teşekkür ediyorum.

      Sil