25 Eylül 2018 Salı

25. Uluslararası Adana Film Festivali Ulusal Uzun Metraj Film Yarışması

25. Uluslararası Adana Film Festivali Ulusal Uzun Metraj Film Yarışması 

22 Eylül 2018 günü başlayan 25. Uluslararası Adana Film Festivali'nin Ulusal Uzun Metraj Film Yarışması 25 Eylül 2018 günü start alıyor. Bu yarışmanın gösterimleri 29 Eylül 2018 günü sonlanacak. Festival ise 30 Eylül 2018 günü kapanış yapacak. 
 Ulusal yarışmanın haricinde başka yarışmaların da olduğu festivalin bu ayağında yarışacak filmler şöyle sıralanıyor.: 
Anons
Arada 
Aydede 
Babamın Kemikleri 
Dört Köşeli Üçgen 
Güvencin 
Güvercin Hırsızları 
Halef 
İçerdekiler 
Kardeşler 
Kaos 
Kelebekler 
Sibel 
Tuzdan Kaide 
Yuva

25. Uluslararası Adana Film Festivali Ulusal Uzun Metraj Film Yarışması Filmleri ve Kazananlar

Oyuncu Yakup Yavru'yu Kaybettik

25. Uluslararası Adana Film Festivali’nin açılış ve Yaşam Boyu Başarı ve Onur Ödülleri Törenine katılan oyuncu Yakup Yavru, törenin ardından dinlenmek için gittiği otelinde gece kalp krizi geçirdi. Özel Adana Hastane'sine kaldırılan sanatçı kurtarılamadı. Allahtan rahmet diliyorum. Kendi mezarını yaptırmış başında röportaj vermişti.
Yakup Yavru


6 yorum:

  1. Çok uzun yıllar önce bir komşumuz "Ölmeden önce mezar yaptırmaya korkarım insanı çağırırımış" demişti. Bu haberi okuyunca aklıma hemen o geldi.:( Allah rahmet eylesin.....yarışmadaki filmlerin hiçbirini izlemedim. Bakalım kim kazanacak? Eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçine dogmus demek ki Müjde abla. Mekanı cennet olsun. İyi bir insandı.
      yarışma sonucunu ben de merak ediyorum. ☺
      Teşekkürler.👍

      Sil
  2. Yine cok güzel bir paylaşım olmus.
    Usta nin mezari başında röportaj vermesi ne kadar ilginç.
    YouTube kanalina da geliyorum canim ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çok ilginç gerçektende.
      Desteğin için çok teşekkür ediyorum canim😍

      Sil
  3. Festivaller kültürü yasatmak icin cok onemli. Buruk baslayacak bu festival umarim baska uzucu haber olmadan filmlerin keyif verdigi gunlere sahne olur. Yakup Yavru ışıklar içinde uyusun, üzücü bir kayıp.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı festivaller ulusal yarışmayı kaldırsa da Adana bunu yapmadı. Kutluyorum onları.
      Teşekkür ediyorum ☺

      Sil