9 Mayıs 2018 Çarşamba

Aşkın Gören Gözlere İhtiyacı Yok (2017)

Aşkın Gören Gözlere İhtiyacı Yok (2017)

1973 doğumlu yönetmen Onur Ünlü'nün yönettiği Komedi, Polisiye türündeki Aşkın Gören Gözlere İhtiyacı Yok (2017) adlı film 9 Mayıs 2018 günü vizyona girdi. Demet Evgar, Fatih Artman ve Hare Gürel'in başrolünde yer aldığı film 24. Adana F.F.'ne katılmış ve oradan 4 ödülle dönmüştü. Fatih Artman En İyi Oyuncu, Hare Gürel En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu, Onur Ünlü En İyi yönetmen ödülünü kazanmış, Aşkın Gören Gözlere İhtiyacı Yok filmi ise En İyi Film Ödülüne layık görülmüştü. Son yıllarda çok hızlı film üreten Onur Ünlü'nün kara komedi türündeki bu Yeşilçam taşlamasında bir cinayet soruşturması konu ediliyor.

Aşkın Gören Gözlere İhtiyacı Yok (2017) Demet Evgar, Fatih Artman

Aşkın Gören Gözlere İhtiyacı Yok (2017) Konusu:

Salim, 30 yaşlarında içine kapanık bir cinayet masası dedektifidir. Ayrılmış olduğu karısından, az ilgilendiği 3 yaşlarında bir kızı vardır. Salim, yeni bir cinayet davası üzerine çalışırken, bir süredir devam etmekte olduğu göz tedavisinin sonuç vermediğini ve zamanla tamamen kör olacağını öğrenir. Bu gerçekle baş etmeye çalışırken ilgilendiği davada öldürülen kişinin karısı Handan Hanım'ın da kör bir piyanist olması, Salim'in durumunu daha da ilginç kılar. Dava süreci ilerledikçe Handan Hanım'a fena halde gönlünü kaptıran Salim, ondan yüz bulamayınca ilgisini cinayetin bir numaralı katil zanlısının kör karısı Leyla'ya yöneltir. Ama şüphesiz en tuhafı, Salim'in canından çok sevdiği annesinin yaşlı ve kör bir fahişe olmasıdır. Olaylar geliştikçe Salim daha da körleşir. Ya da Salim körleştikçe olaylar gelişir. tt7439220

Filmin Künyesi

Diğer Adı: Blind in Love / Yönetmen - Senaryo: Onur Ünlü / Görüntü Yönetmeni: Vedat Özdemir / Dağıtımcı: CGV Mars Dağıtım / Yapım: Limon Film / Türkiye / 2017 / Süre: 83' / Komedi, Polisiye

Oyuncu Kadrosu:

Demet Evgar (Handan), Fatih Artman (Salim), Hare Sürel (Leyla), Ezgi Eyüboğlu (Nihal), Ayşenil Şamlıoğlu (Hicran), Özgür Emre Yıldırım (Recep), Turgut Tuncalp (Cevdet), Umut Temizaş (Suat), İncinur Daşdemir (Hülya)

10 yorum:

  1. Değişik bir konuymuş. Tanıtım için teşekkürler 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berlin Berlin, sanırım 3 veya 4 kör karakter var yapımda. Konu hayli ilginç.
      Teşekkürler :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Gerçekten de enteresan. Onur Ünlü'ye yakışan bir film bence. :)
      Teşekkürler :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Demet Evgar'ın son İstanbul FF'nden aldığı ödülden sonra kadro dolayısıyla da ilginç bulunabilecek bir film. Şahsen izlemek isterim. :)

      Sil
  4. Demet Evgar'ın oyunculuğunu beğeniyorum. Filme renk kattığını düşünüyorum. Teşekkürler bilgilendirme için.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demet Evgar'ın oyunculuğunu izlemek keyifli. :)
      Teşekkür ediyorum :)

      Sil
  5. Benim bu blogundan haberim yoktu. Ne ayıp bana.
    Şimdi farkedip geldim hemen ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle festivallere katılan yerli film paylaşımlarını buradan yapmayı düşünüyorum. Çok atıl kaldı bu blogum. Hareketlensin biraz :)
      Uğradığına sevindim. Teşekkürler Şebo :)

      Sil