29 Eylül 2016 Perşembe

Dağlardan Dönüş

Dağlardan Dönüş

Bir süredir yoktum. Kurban Bayramı'nda çoluğu çocuğu toplayıp uzaklara, memlekete el öpmeye gittik. Bayram ziyaretini uzun tutup Eylül ayının başından itibaren 3 hafta kadar ortadan kayboldum. Film Gündemini takip eden arkadaşlarım fark etmiştir. Yayınlarım bir anda kesildi! Dün gece yarısı Sabiha Gökçen Havaalanı'na ayak bastık. Sağ salim, hastalık, terör, kaza olmadan evimize vardık...
***
Fırsat buldukça fotoğraf çekmeye çalıştım. Ama zamansızlık ve işler burada da yakamı bırakmadı. Abim ve yengemin İstanbul'dan gelip yanımızda  kaldığı 6 gün içerisinde Keban İlçesi'ni, Keban Barajı'nı  (ilk kez Elazığ'a ayak basmış oldum) ve köyümü gezme şansı buldum....
***
 Geri kalan zamanlarımı yazı evi denen köyden uzak bir yerde geçirdim. 
Yazı evinde, -yazlık diyelim biz- cep telefonu ve internet çekmediğinden (Turkcell neyse de Vodafone ve Avea kesinlikle çekmiyor) biraz canım sıkıldı ama sonra alıştım.

Mor dut ağacının altında

Lafı uzatmayayım. Köye gittiğimiz gün sağolsun yengem biraz fazlaca ısrar ederek bir fotoğrafımı çekmeye beni ikna etti. 
"Dağlardan eve; İstanbul'a, Denize"
ulaştığımın haberini verdiğim post, bu fotoğraf sayesinde oluştu. 
***
Zeki Alasya ve Metin Akpınar'ın oynadığı eski bir Yeşilçam komedisi vardı: Bu adamlar Nereye Bakıyor? Kendime ait yukarıdaki fotoğrafı düzenlerken aklıma bu film geldi.
Peki, nereye bakıyorum? 
Hemen aşağıda. :)
Panorama fotoğrafın boyutunu  2000x857  piksel ebatlarında biraz büyük ayarladım. Detay merak edenler ve tıklamayı sevenler için diyelim...


Memleket bu aylarda saman sarısı ve morumsu  renklere bürünüyor.
Görüşmek dileğiyle!

12 yorum:

  1. Ne güzel uzun bir tatil geçirmişsin Zülal'cim =). Ne güzel fotoğraflar çekmişsin hoşgeldin hoşluklar getirdin. Bende yoktum uzun zamandır yeni geldim sayılır ama dediğin gibi yokluğunu farkettim hemen. Paylaşımını görünce hemen uçtum geldim =). İnternet hayatımızı nasıl ele geçirmişse artık onsuz da olmuyor onla da olmuyor sana sonuna kadar katılıyorum =). Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende hoş geldin Zehracığım. Teşekkür ediyorum. İnternet olmaması sadece belli bir tarihte yazılması gereken yazılarımı yayınlayamadığım için canımı sıktı. Yoksa telefon televizyon ve pc olmaması güzeldi :) Şu an günceli yakalamak için soluk almadan çalışıyorum. En kısa zamanda ziyaretine geleceğim:) Tekrar teşekkür ediyorum :)

      Sil
  2. Çok güzel resimlerle gelmişsiniz ama;hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil
  3. Mor dut ağacının altındaki sen misin?
    İnternetsiz yaşam biraz sıkıcı olmaya başladı evet. Neyseki sağ salim dönmüşsün. Ama oralarda kafa dinlemek te ayrı bir keyif olmuştur Zülalcim. Kocaman sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle o benim!
      Düzenli uyudum Deryacığım, o bile başlı başına büyük bir nimetti benim için. Teşekkür ediyorum :)

      Sil
  4. Heey burası ne güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  5. İyi bir tatil geçirmişsiniz anlaşılan. :) En azından kafanız rahatlamıştır. İnternet olmaması insanın canını sıkıyor ama en azından dinlenmeye vaktiniz olmuştur. :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel yerlermis.. hosgeldin o zaman. Yeni film haberlerini bekliyoruz.

    YanıtlaSil